Isabelle

Tisdagens Måsten

My life Permalink0
Idag är jag glad! tror de är för jag druckit en kopp kaffe, då blir jag oftast pigg och glad! Men är oxå för att min pappa ringde och sa att han är på G till värmland! så det menas att jag kan åka hem med honom! åh vad jag saknat min käre far! igår hann jag inte svara när han ringde, och då fick jag ett telefonmeddelande där han sa "hej min favorit dotter! inte pratat med dig på hela dagen, ring mig!" blir så glad när man är saknad!
När vi ändå är i Familjedelen så är jag oxå grymt glad över att min lilla mamma kommer hem på torsdag! hon har ju som sagt vart i USA i två veckor (sjukt avis) så ska bli så kul att träffa henne och Roger och resten av gänget :D
och när vi ändå är i USAdelen (haha) så är jag typ inte ens 10 % kvar av min ansökan!!!!! förstår ni?! snart är den inskickad! dock är de lite saker som gör att de ligger back.. t.ex. ett polispass, ett polisutdrag, och läkarintyg. Tänkte försöka fixa allt det när jag är hemma i Linde. blir lite lättare eftersom jag är inskriven där. håller tummarna på att det går fort.
 
Åh jag kan inte förstå. det kommer gå! LYCKA!!!
 
Idag måste jag som sagt göra lite saker, ska laga mat, tror de antingen blir kyckling lax eller köttfärs. inte bestämt mig än. sedan funderar jag på att baka lite kakor. är ju alltid så sötsugen på kvällarna. vi får se. ska träna lite och så posta Saras jacka (VIKTIGT) har lovat henne i en vecka nu men har hela tiden glömt de eller fått annat i vägen. men nu ligger den här inpackad, så bara och springa ner till ica och posta den.
Sen ska jobba på ansökan igen, kolla över allt jag skrivit och ändra lite saker och även skriva in nya personer.
Förstår inte att jag kommer åka. hela jag pirrar som tusan varje gång jag tänker på de. vilket äventyr! ett helt år ifrån sverige! ett helt år i ett annat land där jag får uppleva sjukt mycket saker! LÄNGTAAAR!
Dock kommer jag saknar min familj så sjukt mkt. märker jag nu när jag bor i Karlstad. saknar liksom mamma sjukt mycket och hon har bara vart borta i två veckor. det kan liksom ta 3 veckor innan vi träffas när hon är hemma. men tror de är för att vi inte pratat så mycket nu, har liksom inte haft någon telefonkontakt alls förutom kanske 2 gånger där våra samtal lät typ så här "hallå ? hallååå? mamma, hör du mig ? halllåå ?"
så ska bli sjukt skönt att få hem henne! hon vet inte ens om att jag fått jobb! och självklart saknar jag min bror! ska brotta ner honom så fort jag träffar honom!
 
 
Nåja, måste ta tag i dagen nu! vi hörs sen! :)
 
Älskade storebror, pappa och jag för många år sen, Jag och mamma på min student!
Älskar er <3
 
Puss,
Isabelle
Till top