Isabelle

Svenska Holywood Fruar!

My life Permalink0
 
Sitter i soffan och dricker min hemma gjorde Chai Latte (stoort plus, sjukt gott)
och kollar på Mitt favorit program Svenska holywood fruar :) Det enda rätta på Tisdag!
 
Ska även fixa fram en film sen lägga mig i sängen, går inte så bra för mig att gå upp tidigt på morgonen..
försöker ställa klockan vid 8 så jag kan gå upp och få igång dagen, men somnar alltid om.
imorse när jag somnat om som vanligt drömde jag att jag dejtade Brody Jenner! snacka om ångest när jag vaknade.. vilket oxå var på ett konstigt sätt! drömde att han gav mig ett glas cola, men det var nå äkligt grönt i , typ som sjögräs (!?) så jag skulle spotta ut de. så JA, jag vaknade av att jag spottade mig själv på armen, whats up with that ?! haha, ja.. efter de kan jag ju säga att jag kom upp rätt fort, men klockan vart ändå mycket innan jag fick i mig frukosten .
 
Sen har jag vart otroligt aktiv idag! dock inte gått ur lägenheten så börjar få lite ångest, men har både fått räkningar betalda och min ansökan har det arbetats på heeela dagen (endast 14% kvar!! ) och lite polisutdrag, läkarutdrag och så vidare.. MEN SNART SÅ är den inskickat! är så glad!
 
men nu ska jag fortsätta mysa med Maria och Isabelle! :)
 
Pusskram!
 
Till top