Isabelle

Hallå!

My life Permalink0
Nu har återigen en hel dag gått och jag har fortsätt kämpa på min ansökan.. idag har jag kontaktat alla referenser och även vart på jakt på några nya. (om någon har lust att slänga in några fina ord om hur bra jag är så är de bara och säga till :D ) Lever i stort sett på pirret nu! sjukt att allt händer, sjukt att det kanske är mindre än ett halvår kvar?! blir lika tårögd varje gång jag tänker på att säga hejdå till min älskade familj och mina fina vänner!
 
Men men, det är ju som sagt ett tag kvar! Nu har jag precis kikat på "A thousand word" med Eddie Murphy. så jädra skön skådespelare. och en riktigt bra film! helt klart se värd! den är lite som en blandning av "liar liar" och "yes man" som Jim Carrey är skådespelare i. men om man tycker om såna komedier så är "A thousand word" en sevärd film!
 
Sitter nu och väntar på att mitt nya favorit program ska börja (efter svenska hollywood fruar.. och Desperade Housewives) nämligen Bonde söker fru! så himla mysigt program. och jag verkligen avgudar ... kamelbonden. har glömt hans namn nu .. jag som alltid har sån koll annars :s men ja, kamel bonden! med sitt långa vita skägg och härliga skratt (nej jag pratar inte om jultomten) om ni vill veta vem de är så kika på 4 om 15 min :D
haha fick precis lite panik, hitta inte tv dosan , men nu är jag redo för bönder! :D
 
hörs lite senare!
 
 
självklart har jag Teddy som sällskap i soffan, och han är en självklart resekompis på mitt äventyr!
 
Pusskram!
Till top