Isabelle

Godmorgon Söndag!

My life Permalink0
Varken bakis eller trött idag! helt underbart! med andra ord så körde jag på en lugn Lördag igår. Delvis för att jag var ute i Fredags så var lite bakis, men största anledningen var att mina lungor fuckade upp sig som dom gjort då och då. får liksom ingen luft. så låg i soffan hela kvällen med min inhilator som min bästa vän. Men de var rätt skönt, hade sällskap över sms och kollade på några grymma filmer! tänkte skriva lite om de sen :)

Jobbet i fredags gick sjukt bra! Fick jobba lite eget efter några timmar för de kom en tjej som skulle bli upplärd, och hon fick kolla på mig hur man gjorde dom stora burgarna. var liksom min andra dag.. sjukt! kände mig rätt maffig! Ska jobba imorgon igen och är bra taggad! dessutom jobbar jag åt en tjej på Fredag! :) hoppas de blir en helvecka nu!

Idag har jag städ på schemat, är så pass stökigt nu. blir så när man bara är. Ska nog oxå passa på att färga håret och jobba lite mer på min ansökan! vill komma iväg!

Vi hörs senare! :)

 
Bjussar på en bild på mig och min saknade Flicka <3
Till top