Isabelle

Godmorgon!

My life Permalink0
Jag är på sånt otroligt konstigt humör! jag är liksom glad över de jag igår var ledsen/arg över. hur funkar de ? hur som , jag känner mig taggad på dagen! Tänkte dra ner och fylla på mitt gymkort när jag ändå var i farten men är tvek på om jag har pengar så de räcker resten av månaden då. Ifs skulle de va skönt att ha något att göra, men vi får se. ska till affären sen iaf och inhandla massa nyttiga saker. (vad har hänt?!) känner att de är dags att ändra livskvalité!
 
Nu till frukost har jag ätit havregrynsgröt med äpplebitar (y) dock utan mjölk för hade ingen hemma .. så vart lite torrt! Men det funkar ändå!
 
Sitter och kollar på mitt favoritprogram nu , Desperate Housewives :) sen ska jag städa undan lite så de ser ut som ett hem här! :)
 
 
Jag saknar mamma som är i USA med Roger. Dom har de verkligen hur bra som helst och igår var dom i Las Vegas för att vinna pengar! (hoppashoppas)
 
 
Till top