Isabelle

9 Oktober 2012

My life Permalink0
Nu har jag återigen vart på en intervju! den här gången om ett jobb där jag bokar möten åt säljare, vi får se hur de blir med de. känner lite att de kanske är som mitt förra jobb. men hellre nåt än inget. och jävlar att jag vill slänga mobilen i backen när jag försökte hitta till jobbet. GPSen i mobilen drog mig åt helt fel håll än vart jag skulle så fick gå en promenad på cirka 2 km. MEN jag hann i tid! alltid det vitkigtaste!
 
På bussen hem där i från sen så satt det en liten flicka i en barnvagn snett framför mig med sin mamma och hon satt och kolla på mig hela tiden så vi satt och log och skrattade åt varandra. hennes mamma ville sen adoptera mig för de! snacka om att de kändes bra :) Tror mitt år i USA kommer bli bäst!
 
Nu ska jag äta fiskbullar med potatis, billigt billigt! inte lätt att vara fattig (ifs älskar jag fiskbullar)
 
så vi hörs sen! :)
 
 
HAHA!
Till top