Isabelle

18 oktober!

My life Permalink0
Tänkte skriva att idag är jag på bra humör. men kom på att sist jag skrev de hamna jag på akuten. Men jag tar risken, Jag är på bra humör.
Dock fortfarande trött. Jag vet att det låter sjukt. men varje gång jag släcker ner i lägenheten för att somna, så känns de som att någon tittar på mig. vet inte om jag sett för mycket skräckfilmer, eller vad  de handlar om . men det är sjukt äkligt iaf. inatt var de extra läskigt. fick slå på ett avsnitt av TBBT för att somna till något. sjukt. Ska bli skönt att komma hem och vila ut. haha!
 
Imorgon blir de som sagt lindesberg. Ska åka hem med pappa. så ska åka till honom redan vid 7 imorgon bitti. Då får jag lite hotellfrukost sen får jag glida med honom på hans jobb. Chill. Sen på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. antingen träffa polare. eller vara hemma med pappa och karina. Mamma åker jag nog till på Lördag. Då ska jag även träffa Rasmus. kommer bli en hetsig helg. inge lugn och ro där inte.
Men att jag har hemlängtan nu!
 
Jag och två av min finaste! Linnsan och Rasmus!
Hoppas på att hinna träffa dom båda när jag kommer hem!
Till top