Isabelle

You bring me up up up up

My life Permalink0
Åh jag är så himla myssugen! fast ändå inte .. haha. Jag vill vara kär, hålla hand, pussas bland folk, känna såna där trygga kramar och ha någon att somna bredvid.
Men ändå så vill jag inte det.. än! jag vill till USA. träffa nya människor, busa med "mina barn", ha kvällar med familjen och uppleva saker i det stora landet. Ta en fika med de andra au pairer och bara njuta av livet. Kärleken kommer sen!
 
Fast ifs är de ungefär 6 månader kvar tills jag åker.. och det suger. skulle kunna åka imorgon (nåja , efter jul iaf ) jag längtar så! men måste vara ärlig och säga att jag är helt livrädd! på riktigt rädd! shet, hur ska jag kunna göra mig förstod med min hakiga engelska ?! (den är ändå rätt bra) och hur ska jag kunna lära barnen läxorna? och om någon pratar med mig och jag inte fattar ett dugg ?! och om jag inte trivs i min familj?! eller att dom inte vill ha mig?! fyfan får magsår av de här.. just nu vill jag att det ska vara Augusti! för då är jag säkert där, och kommit in i det lite grann!
 
Men tillbaka till "ämnet" , jag vill vara kär. jag känner sån jädra lust till det just nu. På hösten ska man vara kär. då ska man mysa med en kille! Jag har väl inte haft den bästa turen med killar kan jag säga. toppen killar! men det har liksom inte funkat.. En kille drev jag till vansinne och han drev mig till vansinne - inte så härlig relation , En bodde i sthlm så vi sågs typ aldrig - han dock aldrig få riktigt känslor för honom men lite grann , och den senaste vart jag helt ärligt riktigt kär i - men vi ville åt olika håll i livet, ingen var liksom redo för något. Vilket är bra, om han hade tjatat på mig om ett förhållande eller likande hade han haft mig på ett ögonblick, men då hade jag inte fått uppleva USA. tack vare att han åkte på det han drömde om, så får jag uppleva min dröm! vilket jag är enormt tacksam för!
 
Men nu liksom är jag varken kär eller intresserad av någon . visst det kommer killar som kan få en att smälta för stunden , men oftast försvinner det rätt fort. och jag är så himla rädd för att bli sårad igen . Vart sårad rätt nyligen, och det gör fortfarande ont. Jag vet att jag kommer komma över det. det gör jag alltid, jag är så sjukt stark. men det värsta är ju att jag inte pratar med någon om de. jag liksom låter det gå. Så då blir de ju långdragit. Tror jag skulle behöva ha en riktig tjejkväll med mina tjejer. Men det är oxå något som är sjukt svårt och fixa när alla har eget. I mitt tjejgäng är de bara jag och min kompis Emma som är singlar.. haha, kanske är därför jag vill bli kär?
 
Kan man vara kär i en upplevelse ? , för varje gång jag tänker på USA så pirrar det sådär härligt i kroppen och allt jag vart ledsen och orolig över blir bortglömt. Tänk om jag blir kär i USA ? två smällar i en smäll ! Nej jag vet inte alls vad som kommer hända på andra sidan atlanten. men jag ser fram emot de. och hoppas att det kommer bli sjukt!
 
Till top