Isabelle

vill ha min mage tillbaka!

My life Permalink0
(haha kolla svampbob i bakgrunden, snacka tajmning ;) )
Den här bliden hatar och älskar jag just nu!
för ett halvår sen såg jag ut sådär. nu har jag lagt på mig så min mage är inte alls vältränad och mina armar är större. visst har bara gått upp ungefär 3 kg. men jag mår verkligen dåligt av de. När man vart sjukt mycket kortare än alla andra och hört "åååh, du är så himla kort Issa" så har det vart skönt att ändå ha vart smal och haft en snygg röv och en vältränad mage. min mage har liksom vart min stolthet. Nu vill jag knappt visa den för mina vänner. ännu mindre killar. Så det total suger att jag knappt kan röra mig, alltså med benet. så längtar tills jag blir bra. men tills dess ska jag promenera med hunden här hemma och försöka äta rätt (vilket är svårt när man har en styvfar som lagar grym mat samt äger ett café! )
 
Men som sagt, den ger mig motivation igen. jag blir sugen på att träna och komma tillbaka till den kroppen. om jag verkligen ger fan på de är jag ju där snabbt. är ju bara 3 kg ? och jag menar absolut inte att man är tjock om man väger mer än de jag brukar väga. men eftersom jag är så kort, så känns de som att jag måste vara smal för att kunna bli accepterad. Så ingen får känna sig träffad här nu...
 
och snälla, om det är någon bitterfitta som läser det här och tycker jag är dryg eller uppnosig eller "tror-jag-är-bäst-och-vackrast-kolla-på-min-mage" - bitch, så kan ni vara vänliga och trycka på krysset i högra hörnet. Det här är MIN blogg. där JAG skriver PRECIS VAD JAG VILL!
Och om jag vill skriva om att jag mår dåligt över min kropp så får jag det! det ger mig bara mer motivitation av att tänka på de. orkar inte dryga bitterfittor som måste klanka ner på andra. Alla mår ju dåligt över sin kropp. jag råkar göra de nu.
 
So over and out! läk nu ben helvete, för jag vill till gymmet igen!
 
Isabelle
Till top