Isabelle

Undrar vad jag gjort gud?!

My life Permalink0
haha ja.. nu sitter jag här och har ont igen. just like a few weeks ago. Denna gång får jag skylla mig själv . Det var i fredags som jag var på fest med Amanda. vid 12 tiden kom brorsan och mina kusiner och hämtade mig i en skåpbil, så satte mig längst bak. och samtidigt som min kusin skulle backa ur skulle jag dricka ur en glas flaska, och då backar han på ett träd (var omöjligt och se för honom) så jag slog bort liten bit av mina tänder. samtidgt som jag på något sätt vred hela min kropp. så muskeln i ryggen har typ sträckt sig och svullnat nå sjukt. Kan knappt gå alltså! på kvällen gjorde det ont, men på lördag morgon fick jag hjälp för kunde tametusan inte gå! blev akuten , såklart för mig.. trött på sjukhus nu. Fick några värktabletter (som jag får sjukt ont i magen av) och nu har jag även börjat att ta Linas kryckor lite smått. gör så förbannat ont ibland så är skönt med lite hjälp.
 
får hoppas att jag får mer sömn inatt än igår. för så fort jag rör mig gör de ont. är även sjukskriven hela veckan. så det suger ännu mer. ska vara skönt att vara hemma lite grann. men jag behöver pengar..
 
Nåja, sitter och kollar på Partaj med Frida nu. så ska kolla klart sen sova!
imorgon måste jag till tandläkaren för att fixa mina tänder och sedan hälsa på hos mormor och morfar!
Godnatt! :)
 
 
Hittade en gammal fjortisbild på mig och min bästa vän!
helt otroligt hur vi var :) haha, Miss u!
Till top