Isabelle

Tröttast i världen!

My life Permalink0
Fortfarande helt död efter nattens arbete! förstår inte hur jag kan vara så trött. fick ju t.o.m gå en timme tidigare inatt , så jag somnade vid 3 tiden ist. men ändå är jag så trött. har fått så konstiga mardrömmar typ varje natt nu., igår natt fick jag två stycken och idag fick jag en till. Drömmarna är typ lite övernaturligt, typ som paranormal acitvity drömmar! svin läskigt! inatt drömde jag att min teddy (min nalle som vart med sen jag vart liten) typ fått eget liv och flyttade sig och grejer. inte som filmen Ted, utan på ett läskigt sätt. vaknade och det första jag såg var ju såklart Teddy bredvid mig, om jag inte hade satt honom i sängen igår hade jag nog skrikit ihjäl mig!
 
Hur som, vid halv 1 tvingade jag mig upp. skulle träffa Linda på en fika, men har sån sprängande huvudverk fortfarande så var så seg med dusch och fix. så vi skulle ta det någon annan dag ist. tror jag börjar bli sjuk, haft huvudverk rätt länge nu. Tack gud för Treo!
 
Ikv ska jag jobba som sagt. och jag trodde det var ett yber kort pass, 16-45 - 20.00. men där hade jag misstagit mig, ska jobba till 22. sen börjar jag 8 imorgon igen. åh, trööööttt! och så ett långt pass på lördag och kanske ledig på söndag, min enda lediga dag denna vecka! Men jädrar vad skönt med egen inkomst igen! och desutom...

JAG HAR FÅTT EN MATCHNING!
Alltså en värdfamilj som kollar in min ansökan! inte alls säkert att dom ringer mig, men är fan livrrädd! Det är en kristen familj med 3 barn. så vi får se! barnen verkar mysiga iaf! åh fattar verkligen inte att det händer! :D hur grymt är inte det här?! JAG SKA TILL AMERIKA 2013! omgomgomg! haha!
 
Ska försöka sova lite (om det ens är möjligt nu!! ) och sedan dra till jobbet.. hoppas jag hamnar i service igen. orkar inte köket!
 
PUUUSSS!
 
 
It really happens!! Happy girl!
The family lives in Atlanta, Georgia!
Till top