Isabelle

Nattblogg från en väldigt glad tjej!

My life Permalink0
Åh nu är jag glad igen efter några dagars depp! Även om mitt jobb inte är det mest exlusiva och typ alla jag känner skulle välja bort det, men jag tycker det är så kul! människorna är så otroligt roliga och jag har roligt varje dag! idag tror jag att jag garvat igenom hela mitt pass med Linnea och Lovisa! sååå härliga tjejer!
och att man dessutom bränner 100 kcal i timmen är ju bara ett fet plus! man rör sig HELA TIDEN, Ingen vila där inte! vilket känns i benen efter varje pass. har även börjat gå till och från jobbet, så mina ben lär bli rätt fit ;)
 
Imorgon är det återigen ett pass, 11-15 så det är inte så långt. Efter det ska jag skynda mig hem och göra mig i ordning för att åka hem till lindesberg för att äta middag med pappa och K och mina tre favo tjejer, och sedan mysa med Emma och slutligen sova hemma hos mamma och umgås med henne på söndag! mys helg!
 
Känner mig otroligt duktigt med jobb jobb jobb och noll alkohol! mår så bra i hela kroppen, lite trött kanske. men "ren" haha!
 
Nej, nu måste jag sova om jag ska palla morgondagen!
 
Pussgodnatt!
 
 
Till top