Isabelle

Ja.. fortfarande vaken!

My life Permalink0
Stina ligger i soffan bredvid mig och sussar så sött, hon har sparkat av sig täcket och ligger med armarna över huvudet, lilla stumpan <3
 
och jag är fortfarande vaken, fast karina har stängt ner tvn och gått till sovrummet. Sitter under täcket med datorn i knät och kollar allt som har med au pair och göra.. priser, bloggar, bilder, frågor osv.. Jag kan verkligen inte sluta tänka på de. haha, snacka om att min blogg kommer bli jobbig eftersom det är de enda jag tänker på!!
börjar inse lite mer och mer att oxå ska få uppleva detta!
 
Dock har jag insett att det kommer kosta rätt mycket. runt 14000 kr. så nu jävlar är jag taggad på att åka till Karlstad och jobbajobbajobba! kommer vara så sur, grinig, deppig för några endast jobb månader (nåja, kommer nog träffa polare iaf ) men i slut ändan, när jag har allt , Då är de värt de!
 
men ja, ska väl skriva om nå annat oxå.. haha, fast det egentligen inte finns nå annat i min skalle :)
 
ska slå på en rulle nu! blir nog en harry potter, är så sugen på att somna till de :) perfekta sovfilmer!
 
men ja, från en blivande au pair , Godnatt! :D
 
Till top