Isabelle

Drömmar!

My life Permalink0
 
Jag tror alla siktar efter sina drömmar här i livet. vissa har massa, men inte modet att våga utföra dom. Andra ger järnet och bara kör, andra drar ut på det men utför dom tillslut och vissa har dom bara på nätterna.
Jag tillhör dom som drar ut på det. Men nu känner jag verkligen att mina drömmar kommer gå i uppfyllelse! om jag skulle ha en lista på drömmar just nu ser den ut såhär:
 
¤ Resa, se världen och upplev saker!
¤ börja plugga i en ny stad
¤ träffa the right one
 
Dessa tre är de jag funderar mest på! och jag lyckas! inom 6 månader är jag förhoppnigsvis i USA och njuter av att uppleva det landet. Kanske reser lite efter det oxå om pengarna finns. När jag kommer hem vill jag börja plugga och bosätta mig någonstans i Sverige. och sedan träffa mr right! Så ser mina drömmar ut! att jag sedan bor i Stan några år för att sen få barn och flytta till "landet" .

Tror alla människor har såna tankar ibland. och jag har det nu när jag vet att jag har hela världen framför mina fötter. Jag har lyckats göra något jag nästan helt säkert trodde jag skulle gett upp på för ett halvår sedan då jag blev träffade i J , men hans ord då "om du inte åker blir jag arg. och du kommer ångra dig resten av ditt liv" gav mig en annan synvinkel, och jag valde att göra allt i min makt för att lyckas, Så jag är glad hur det blev! jag är glad att jag träffade andra människor efter det, jag är glad över att jag provat på karlstad och jag är glad över att jag träffade J och att han sa så. och jag är så otroligt glad för alla som stöttat och hjälpt mig med det här! Alla som ställt upp och sagt fina ord om mig, och som gått med på att vara med på bilder och i ansökan.
 
Min dröm går sakta men säkert i uppfyllelse, och jag vill tacka alla som hjälpt mig med det! jag kommer ihåg när jag berättade för familjen på mammas sida på Elins födelsedag. Mamma stöttade mig direkt genom att ta bilder på mig när jag hade Milo i mitt knä , och dom andra visade sitt 100 % stöd. Likaså på Pappas sida! Jag har verkligen bästa familjerna, vet inte vart jag skulle ta vägen utan er!
 
Nu ska jag bara fokusera på dröm nummer 1 : Uppleva världen!
Jag kommer njuta, och jag kommer ha the time of my life!
och jag längtar som en tok! 130 dagar går fort.. men idag känns det som det är en evighet!
 
Till top