Isabelle

Chill lördag!

Permalink0

Sitter i soffan och äter lite gott med Karina och Stina! Är så himla trött ! Har somnat i soffan hela kvällen. Har vart sådär att jag somnat så fort jag blinkat. Så ikv ska jag bara vara här! Förra lördagen var jag med mamma och nu kör vi en mys lördag med pappa :) kommer säkert få ångest om jag kollar fb och instagram men ska försöka undvika och kolla de! Haha

Igår var jag hemma till ungefär halv 10. Då gick jag till Henke där några andra var. Va där till halv 12 sen gick vi till bistro:) där är de ju som vanligt gamla gubbar som raggar på en, usch! Efter de gick vi till Emil på efterfest. Där dansade jag mer än jag egentligen får med min rygg, och drack lite för många glas vin, men det var trevligt! Gick hem med Emma vid 4-5 tiden och vi somnade fortare än fortast! Karina hämtade mig idag vid 10 för vi skulle fixa massa saker, och lillstina hade fått ögonfluss över natten .. Stackars. Håller tummarna på att jag klarar mig ifrån de!

Så idag har jag äntligen blivit helt flyttad från lägenheten i Linde! Måste säga att jag saknar den lite. Men men, finns inte så mycket att göra åt de nu!
Har även vart vid café R50 idag och ätit lunch med hela gänget! Vart en riktigt blandning med pappas familj och mammas familj, men det var mysigt! Och milo tyckte om Stina iaf :) haha!

Men som sagt , ska bara ta de lugnt ikv.. Back tp Karlstad imorgon :/ men ska jobba som tusan nu så jag kan komma hem lite innan USA :)

Till top