Isabelle

Bio fredag!

My life Permalink0
Jag har vart så sugen så länge på att gå på bio , så idag tog jag mig i kragen och gick på Breaking Dawn part 2 med Jennie! och herreeeguud, vad bra den var! jag skrattade, jag grät, jag blev arg (haha) och glad! vill bara berätta vad som hände för det var så sjukt.. oväntat! men jag ska hålla mig.. åh vill bara se den igen! hemsk och bäst på samma gång! 10/10! Synd bara att barnet såg så datagjort ut.
 
 
Annats har jag ju som sagt jobbat hela dagen idag! är trött efter en natt, en kväll och en heldag i rad. men har en heldag imorgon med innan jag kan pusta ut. sköna är att jag kommit in i att jobba så mycket, så att bara vara ledig vissa timmar har blivit en vana. får ju sovmorgon vissa dagar och lediga kvällar de andra. så det är skönt! hoppas det fortsätter så här nästa vecka med! men kanske lite lungare, ska nämligen till Strömstad och jobba då :) Håller tummarna på att jag slipper åka med en väldigt jobbig person.....
 
Vi får se om jag hittar på något imorgon kväll, tror det skulle vara skönt att bara njuta och ta de lugnt. men blir så lätt rastlös. Jobbar ändå till 8. så vi får se hur slut i huvudet jag är efter..
 
Och ja , jag är inte så smart. efter att vart hemma en vecka pga en ordentlig sträckning i muskeln så går jag till gymmet idag. "måste ju ha blivit bra nu" tänker jag. smart när jag liksom får ont efter några timmar på jobbet. Jädrar vad ont jag hade nån timme efter gymmet. även om jag försökte ta det lugnt. så Nej Isabelle, Inge mer gym tills det känns Helt okej! punkt. (kanske kan simma lite iaf)
 
Nej lite sömn nu!
 
godnatt, puss
Isabelle!
Till top