Isabelle

7 november 2012

My life Permalink0
Godkväll!
 
Idag och igår har jag haft väldigt bra dagar här hemma i Linde. så bra att jag har ångest av att åka tillbaka till Karlstad.. haha!
 
Igår var jag med mormor och morfar en stund först, sedan fixade jag tänderna så nu känns det bra! ska visa en före och efter bild så ni ser hur illa det faktist var.. haha! efter de hängde jag lite med Karina och käkade middag med henne. och så åkte jag upp för att umgås med Emma :) perfekt dag om  ni frågar mig :)
 
Idag vakna jag vid 6 av att karina höll på i köket, sover ju i tv rummet så vaknar lätt. Så gick upp och käkade frukost med henne sedan sov jag några timmar till innan jag träffade henne för lunch.
Efter det gick jag hem för att fixa lite snabba saker med datorn, och sen träffade jag Linn! gick upp till mejk och kollade lite och sedan fick jag så pass ont i benet att jag gick hem. skulle träffa tjejerna ikv, men hade för ont. Men hoppas på att hinna träffa dom mer när jag är här :)

Sedan har jag mest vart med karina. vi körde lite yoga för min rygg men vet inte det.. man måste nog testa på det några gånger.
 
Nu kollar jag på new moon och ska snart sova. skippar att lägga in bild idag för min dator är så himla seg!
 
Pussgodnatt
Isabelle
Till top