Isabelle

Vilken mys helg jag haft!

My life Permalink0

I torsdags fick jag besök av K. Vi åt middag på stan och kollade sedan på "hobbit" på bio! Grym film! Sedan tog vi det bara lugnt och mös :)
På fredagen sen vaknade jag av en puss! Bättre sett att vakna finns det inte , somnade dock om igen av att K kliade mig på ryggen och huvudet i en timme,, han är för go!
När jag vaknat upp som människa sen åt vi frukost i form av lunch och åkte hemåt mot Örebro län! Där skjutsade K mig till Emma :) mös med henne och hundarna innan vi bestämme oss för att dra till en hemmafest i hytta! 1 liter sprit och en flaska Rosé och festen vart lyckad! Vi somnade hos min mamma sen vid 4 tiden.
Dagen Efter fick Emma skjuts hem av en kompis och jag mös med mamma i cafèt. Ställde sedan upp som fylleskjuts för bror, Chrille och Richard! Så var hemma vid 2 tiden. Så trött jag var på söndagen var länge sen . Var ned mamma en stund innan jag åkte till Linde för att gratta Karina som fyllde år! Där var oxå brorsan, lina, Pappas morbror Tommy , farmor och Gert. Och så klart Pappa och Karina!
Kvällen slutade med film mys med K innan jag åkte hem till storå för att sova, kul att jag fortfarnde är vaken då .. Haha kan aldrig sova längre , fattar inte!

Till top