Isabelle

Hallå!

My life Permalink0
har suttit och fixat med bloggen fast jag skulle egentligen städa.. men men. är väldigt nöjd över hur jag fått till det! dock är de lite ändringar på textstilar jag vill göra, och jag är inte hundra på bakgrunden. funderar på vitt. återstår att se! nu är jag iaf nöjd med den! :)
 
Idag vakna jag på tok för sent , vid 12. tanken var ju att jag skulle vara uppe i tid. men nejnej. åt lite och drog sedan till gymmet och körde slut på mina ben. lovely! och avslutade det med en stund i bastun. kroppen känns så där underbart mör nu .
Sedan har jag lagat mat och pratat med Hampus i Skype :) han är som vanligt den gamla räven, men jag saknar honom. tur att vi snart syns!
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film, borde städa. men jag ooooorkaar inte. får göra det imorgon kväll istället (snacka om att jag kommer hata mig när jag slutar jobbet)
 
puusss
 
Till top