Isabelle

Bloggish!

My life Permalink0
Godkväl Bloggen!

En bitter Issa här just nu. nåja, jag är glad när jag tänker på vissa saker. men att jag sitter här ensam en fredag kväll suger. Skulle hängt med Linnea ikv men eftersom det inte blir nå strömstad (tack chefen för du sa de i sista sekund...) var jag tvungen att hoppa in och jobba kväll istället. Vill ju inte gå miste om så mycket pengar. men lagom sur blir man ju .
 
Men ist ska jag åka till mamma imorgonbitti. redan halv 8 går bussen så jag får en hel dag där! men lagom trött kommer jag vara för somnar när som helst nu.. så ska hoppa in i duschen sen sova!
 
så vi hörs på bussen som vanligt imorgon! :)
 
Och just ja, jag har kommit på en ny sak att blogga om, Mina vänner! Så tänkte skriva var sitt inlägg om dom som verkligen kommit in i mitt hjärta och som alltid kommer vara betydelsefulla! Tänkte att det skulle vara kul att skriva om gamla minnen! men det kommer som sagt bli ett utdraget projekt! Börjar med det så småning om !:)
 
Godnatt!
 
Till top