Isabelle

23 December

My life Permalink0

Vilken bra helg jag haft! Och imorgon börjar julen:) tänkte berätta lite om Helgen :)

I fredags jobbade jag heldag och slutade jobba vid halv 9. Var en rolig sista dag med jobbet , och kommer sakna hela gänget. När jag slutade väntade K på mig och vi började flytta alla mina prylar. Vid 23 var vi med mamma och släppte av allt och vid typ 12 tiden var vi hos honom och somnade rätt fort!

På lördagen vaknade först K jätte pigg och jag var inte alls lika pigg. Tog ett tag innan jag fick nogelunda energi. Åkte till Örebro och shoppade med Emma och Linn! Älskar när vi gör saker tillsammans. Sedan åkte jag till mamma och drack lite vin med henne innan jag följde med Erik och Hampus till bångbro. Där blev vi kvar med Eriks föräldrar några timmar. Dom är så otroligt mysiga och härliga! Efter det hämtade K mig och jag fick somna i hans famn :)

Imorse var de jag som var pigg! Kollade på julkalendern och åt frukost innan mamma hämtade mig och vi köpte de sista julklapparna och hade det trevligt tillsammans! Mycket skratt och dans blev det i bilen!
Efter det har jag färgat håret , slagit in julklappar, myst med mormor och nu spelar vi Bingolotto :) ska snart gå och lägga mig för blir nog lång dag imorgon :)

Till top