Isabelle

20 Decemeber!

My life Permalink0
Ja, imorgon kanske vi ryker gott folk. dock vet jag inte riktigt hur mayaindianerna (eller vilka det nu va) tänker? liksom, har jorden ett utgående datum? vem satt det isf ? Gud ? så hon finns? och varför 21 December? överlever någon ? blir det som indenpendens day ? eller day after tomorrow ? eller kanske 2012 ? (som jag därimot inte sett, lovade mig själv att se den som seger film om vi överlever, woho) men liksom, är dom där indianerna släkt med utomjodingar som kommer och kör järnet på oss här nere? nej fan, jag ska nog överleva. jag ska ju till USA. då kan dom inte bara lägga ner. taskigt.
 
Och om det nu är sant så hoppas jag att det typ finns ett annat unviserum där vi kan leva. eller så lever vi här som spöken. vi kanske redan har dött 4 gånger?
 
och om det inte är sant så tycker jag så otroligt synd om dom som gömmer sig i grottor och som har hållt på att bygga en överlevnads boll i ett år. mycket jobb för något som inte är sant.

Men ärligt är jag lite rädd för det. och kommer nog ha otroligt svårt att sova inatt. Så det var nog bra att jag var uppe redan vid 20 i 7 imorse! :) kollade på julkalendern sedan har jag tvättat, städat lite, packat, köpt lunch, sollat och sovit en timme. nu ska jag packa ihop det sista och köra städ efter jobbet ikväll.
Imorgon hinner jag inte göra nå, ska först till gymmet och säga upp mitt kort. sedan jobba från 12-20.30. Sedan går sista flyttlasset hem till Storå :) 
 
dock ser det ut som ett bombnedslag här, och jag har inte heller någon damsugare. så ja, hur fan ska jag göra. funderar på att springa ner till tvättstugen och ta upp sopen och lite sånt där ifrån så det är någelunda rent.
 
Nåja, ska försöka få upp suget att börja plocka igen.
 
Till top