Isabelle

12-12-12

My life Permalink0
är ju typ skrivet i stjärnorna att jag måste blogga den 12 /12 - 12 . liksom sista gången det händer? så kan tänka mig att typ halva världen förlovar sig gifter sig idag. hade ju vart coolt och få en unge idag, men tror dock det är ite för sent.. eftersom klockan är nu 00:00. attans, jag hann inte blogga 12-12-12. men 13-12-12 är väl lika coolt ?
 
Nåja, Jag är typ vääääääääääääääääääääääääääääääääääärldens gladaste idag! har precis pratat i skype med barnen i USA som jag har kontakt med., första mötet! jag var så sjukt nervös innan, men så fort vi såg varandra släppte det , barnen babblade på direkt och deras nuvarande au pair Francis var så sjukt hjälpsam och snäll. bara hon och jag satt och prata i typ 45 min, och typ 45 min med barnen. hur härliga som helst verkar dom vara. väldigt pigga , och fulla av energi! men det har jag förväntat mig :) åh vad jag är förväntansfull!
Vill inte riktigt än berätta om allt, utan det kommer mer när jag verkligen vet att det blir dom. nu är det ungefär 80 % chans att jag blir deras au pair! :)
 
ska försöka ta och skriva om något annat nu oxå :) haha! jobbet gick otroligt bra idag, började 12 och körde typ 4 timmar i ettan (alltså ta beställningar och betalningar av bilar i drive in) så det var otroligt skönt att slippa springa runt som en höna som jag annars brukar göra. sedan var jag i kassan de sista 4 timmarna, men då var det rätt lugnt! vi var så otroligt bra team som jobbade idag, så allt gled på lätt:)
 
Imorgon är jag ledig! men ska försöka gå upp tidigt för att gymma och så MÅSTE jag städa.. all disk är odiskad och alla kläder ligger överallt! sen på kvällen får jag besök  :) så blir nog en toppen dag imorgon! ska även prata med värdmamman troligtvis! åh vad jag ser fram emot det här!
 
stooooor PUSS
 
I am ;)
Till top